Het jaar van tekst en idee

1994, weet u het nog? Oranje verliest van Brazilië op het WK. Marco Borsato breekt door met ‘Dromen zijn Bedrog’. O.J. Simpson brengt het automerk Ford Bronco om zeep en de eerste passagiers reizen door de kanaaltunnel. Het kan best zijn dat u de start van tekst en idee in al dat internationale nieuwsgeweld even gemist hebt. Het was op 1 maart 1994, om precies te zijn. Met niet meer dan een geleende IBM computer en het illustere tekstverwerkingsprogramma WP 5.1 in mijn bagage trok ik de wijde communicatiewereld in. Bestemming: merken maken . Sindsdien is er eigenlijk niet zo veel veranderd. Nou ja, de wandelschoenen en PC zijn inmiddels ingeruild voor een degelijke stationcar en een iMac. Maar de klanten van toen zijn nog steeds klant. Aangevuld met nieuwe opdrachtgevers, die allemaal verschillend zijn en toch zo gelijk: trouw, avontuurlijk, inspirerend en altijd op zoek naar nieuwe wegen in marketing-communicatieland.

Advertenties - Arnhem - Campagnes - Communicatie - Concept - Copywriting - SEO - Creatie - Direct Marketing - Guerrilla - Internet - Marketing - Reclame advies - Schrijfworkshops - Social Media - Strategie - Tekstschrijven - Websites