Al jaren actief Op Pad met de ANWB

Wat is er nu leuker dan je eigen teksten en ideeën per post ontvangen? Het overkomt me bijna maandelijks. Voor de ANWB ontwikkel ik namelijk tal van DM activiteiten. Voor de Wegenwacht Services, verzekeringsproducten en de VISA Card bijvoorbeeld. Maar ook voor avontuurlijke vakantie- en recreatiemagazines zoals als de Waterkampioen, Reizen, ToerActief, Buitenleven en Op Pad. Voor die laatste ontwikkelden we een compleet nieuwe look & feel, een nieuwe bladformule, een nieuwe pay-off en een succesvolle introductiecampagne. ‘Sla het avontuur aan de haak met Op Pad’. Een boodschap die aansloeg. Het aantal abonnees steeg explosief en ook ik lees het blad acht per keer jaar met heel veel plezier. Het liefst zou ik er iedere dag op uit trekken.

Advertenties - Arnhem - Campagnes - Communicatie - Concept - Copywriting - SEO - Creatie - Direct Marketing - Guerrilla - Internet - Marketing - Reclame advies - Schrijfworkshops - Social Media - Strategie - Tekstschrijven - Websites